- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Овсяннікова, Наталія Володимирівна - Використання інформаційних технологій в організації маркетингових комунікацій підприємства
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Овсяннікова, Наталія Володимирівна
Інформаційні технології, системний аналіз і моделювання соціоекологоекономічних систем: Використання інформаційних технологій в організації маркетингових комунікацій підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Овсяннікова, Наталія Володимирівна
Інформаційні технології, системний аналіз і моделювання соціоекологоекономічних систем: Використання інформаційних технологій в організації маркетингових комунікацій підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Овсяннікова, Наталія Володимирівна.
Використання інформаційних технологій в організації маркетингових комунікацій підприємства [Электронный ресурс] / Н. В. Овсяннікова, С. А. Жаб'як // Інформаційні технології, системний аналіз і моделювання соціоекологоекономічних систем : зб. матеріалів Х Міжнар. наук.-практ. конф., 19-20 берез. 2019 р. / Нац. авіаційний ун-т; гол. ред. Н. В. Касьянова. – Електрон. кн. – Київ : НАУ, 2019. – С. 241-244.
Овсяннікова, Наталія Володимирівна.
Використання інформаційних технологій в організації маркетингових комунікацій підприємства [Электронный ресурс] / Н. В. Овсяннікова, С. А. Жаб'як // Інформаційні технології, системний аналіз і моделювання соціоекологоекономічних систем : зб. матеріалів Х Міжнар. наук.-практ. конф., 19-20 берез. 2019 р. / Нац. авіаційний ун-т; гол. ред. Н. В. Касьянова. – Електрон. кн. – Київ : НАУ, 2019. – С. 241-244.