- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Дейнега, Інна Олександрівна - Формування комплексу маркетингових комунікацій закладів вищої освіти: теорія, методологія, практика
Автореферат/Диссертация
Автор: Дейнега, Інна Олександрівна
Формування комплексу маркетингових комунікацій закладів вищої освіти: теорія, методологія, практика : автореф. дис. ... д-ра екон. наук
2019 г.
ISBN отсутствует
Автор: Дейнега, Інна Олександрівна
Формування комплексу маркетингових комунікацій закладів вищої освіти: теорія, методологія, практика : автореф. дис. ... д-ра екон. наук
2019 г.
ISBN отсутствует
Автореферат
РЕФ 178555
Дейнега, Інна Олександрівна.
Формування комплексу маркетингових комунікацій закладів вищої освіти: теорія, методологія, практика : автореф. дис ... д-ра екон. наук : спец. 08.00.04 "Економіка та управління підприємствами" / І. О. Дейнега. – Херсон, 2019. – 40 с.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : автореферати - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі
1674468 ОФ
РЕФ 178555
Дейнега, Інна Олександрівна.
Формування комплексу маркетингових комунікацій закладів вищої освіти: теорія, методологія, практика : автореф. дис ... д-ра екон. наук : спец. 08.00.04 "Економіка та управління підприємствами" / І. О. Дейнега. – Херсон, 2019. – 40 с.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : автореферати - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі
1674468 ОФ