- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Іванів, Л. Ю. - Особливості психологічного впливу реклами на зміну поведінки споживача
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Іванів, Л. Ю.
Теорія і практика актуальних наукових досліджень (м. Одеса, 28-29 квіт. 2018 р.): Особливості психологічного впливу реклами на зміну поведінки споживача
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Іванів, Л. Ю.
Теорія і практика актуальних наукових досліджень (м. Одеса, 28-29 квіт. 2018 р.): Особливості психологічного впливу реклами на зміну поведінки споживача
б.г.
ISBN отсутствует