- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ісса, Н. Р. - Використання vr-технологій у різних сферах рекламної комунікації: зарубіжний та вітчизняний досвід
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Ісса, Н. Р.
Теорія і практика актуальних наукових досліджень (м. Одеса, 28-29 квіт. 2018 р.): Використання vr-технологій у різних сферах рекламної комунікації: зарубіжний та вітчизняний досвід
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ісса, Н. Р.
Теорія і практика актуальних наукових досліджень (м. Одеса, 28-29 квіт. 2018 р.): Використання vr-технологій у різних сферах рекламної комунікації: зарубіжний та вітчизняний досвід
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Ісса, Н. Р.
Використання vr-технологій у різних сферах рекламної комунікації: зарубіжний та вітчизняний досвід [Электронный ресурс] / Н. Р. Ісса // Теорія і практика актуальних наукових досліджень (м. Одеса, 28-29 квіт. 2018 р.) : матеріали II Міжнар. наук.-практ. конф. . – Електрон. кн. – Одеса; Херсон : Молодий вчений, 2018. – С. 134-136.
Ісса, Н. Р.
Використання vr-технологій у різних сферах рекламної комунікації: зарубіжний та вітчизняний досвід [Электронный ресурс] / Н. Р. Ісса // Теорія і практика актуальних наукових досліджень (м. Одеса, 28-29 квіт. 2018 р.) : матеріали II Міжнар. наук.-практ. конф. . – Електрон. кн. – Одеса; Херсон : Молодий вчений, 2018. – С. 134-136.