- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Костенко, А. В. - Значення особистісного бренду в fashion-pr (на прикладі Вікторії Бекхем та Уляни Сергієнко)
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Костенко, А. В.
Теорія і практика актуальних наукових досліджень (м. Одеса, 28-29 квіт. 2018 р.): Значення особистісного бренду в fashion-pr (на прикладі Вікторії Бекхем та Уляни Сергієнко)
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Костенко, А. В.
Теорія і практика актуальних наукових досліджень (м. Одеса, 28-29 квіт. 2018 р.): Значення особистісного бренду в fashion-pr (на прикладі Вікторії Бекхем та Уляни Сергієнко)
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Костенко, А. В.
Значення особистісного бренду в fashion-pr (на прикладі Вікторії Бекхем та Уляни Сергієнко) [Электронный ресурс] / А. В. Костенко // Теорія і практика актуальних наукових досліджень (м. Одеса, 28-29 квіт. 2018 р.) : матеріали II Міжнар. наук.-практ. конф. . – Електрон. кн. – Одеса; Херсон : Молодий вчений, 2018. – С. 137-139.
Костенко, А. В.
Значення особистісного бренду в fashion-pr (на прикладі Вікторії Бекхем та Уляни Сергієнко) [Электронный ресурс] / А. В. Костенко // Теорія і практика актуальних наукових досліджень (м. Одеса, 28-29 квіт. 2018 р.) : матеріали II Міжнар. наук.-практ. конф. . – Електрон. кн. – Одеса; Херсон : Молодий вчений, 2018. – С. 137-139.