- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Богуславська, Ольга Георгіївна - Фолрмування іміджу як конкурентної переванги в сучасному інформаційному суспільстві: теоретико-...
Нет экз.
Статья
Автор: Богуславська, Ольга Георгіївна
Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії: Фолрмування іміджу як конкурентної переванги в сучасному інформаційному суспільстві: теоретико-...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Богуславська, Ольга Георгіївна
Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії: Фолрмування іміджу як конкурентної переванги в сучасному інформаційному суспільстві: теоретико-...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Богуславська, Ольга Георгіївна.
Фолрмування іміджу як конкурентної переванги в сучасному інформаційному суспільстві: теоретико-методологічні засади та практичні рекомендації / О. Г. Богуславська // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 2017. – Вип.71: Філософія. – С. 149-157.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальні процеси, соціальна динаміка : соціальні відносини, міжособистісні відносини : соціальні відносини, в залежності від учасників : відносини між особистостями, соціальні мережі, віртуальне спілкування
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна психологія : соціокультура особистості, соціалізація особистості
Ключевые слова = информационное общество
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : засоби передавання інформації, канали, засоби інформації : соціологія комп'ютерного зв'язку : соціологія глобальних (Інтернет) та регіональних комп'ютерних мереж
Ключевые слова = имидж
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : паблик рилейшнз (PR) : коммуникация : виды коммуникаций : социальные сети
Богуславська, Ольга Георгіївна.
Фолрмування іміджу як конкурентної переванги в сучасному інформаційному суспільстві: теоретико-методологічні засади та практичні рекомендації / О. Г. Богуславська // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 2017. – Вип.71: Філософія. – С. 149-157.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальні процеси, соціальна динаміка : соціальні відносини, міжособистісні відносини : соціальні відносини, в залежності від учасників : відносини між особистостями, соціальні мережі, віртуальне спілкування
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна психологія : соціокультура особистості, соціалізація особистості
Ключевые слова = информационное общество
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : засоби передавання інформації, канали, засоби інформації : соціологія комп'ютерного зв'язку : соціологія глобальних (Інтернет) та регіональних комп'ютерних мереж
Ключевые слова = имидж
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : паблик рилейшнз (PR) : коммуникация : виды коммуникаций : социальные сети