- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Hadrian, Piotr - The use of computer science in marketing audit
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Hadrian, Piotr
Маркетинг і цифрові технології: The use of computer science in marketing audit
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Hadrian, Piotr
Маркетинг і цифрові технології: The use of computer science in marketing audit
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Hadrian, Piotr.
The use of computer science in marketing audit [Электронный ресурс] / P. Hadrian // Маркетинг і цифрові технології = Marketing and digital technologies : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (25-26 трав. 2018 р.) / Одеський нац. політехнічний ун-т [та ін.]. – Електрон. кн. – Одеса : ТЕС, 2018. – С. 24-26.
Hadrian, Piotr.
The use of computer science in marketing audit [Электронный ресурс] / P. Hadrian // Маркетинг і цифрові технології = Marketing and digital technologies : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (25-26 трав. 2018 р.) / Одеський нац. політехнічний ун-т [та ін.]. – Електрон. кн. – Одеса : ТЕС, 2018. – С. 24-26.