- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Економіка підприємства
Книга
Автор:
Економіка підприємства : навч. посіб.
Издательство: НаУКМА, 2018 г.
ISBN 978-617-7668-02-1
Автор:
Економіка підприємства : навч. посіб.
Издательство: НаУКМА, 2018 г.
ISBN 978-617-7668-02-1
Книга
195 23493
Економіка підприємства : навч. посіб. / Нац. ун-т "Києво-Могилянська акад."; уклад.: Н. В. Романченко [та ін.]. – Київ : НаУКМА, 2018. – 303 с. : табл., рис.
Бібліогр.: с. 299-302 (51 назва).
ISBN 978-617-7668-02-1.
У навчальному посібнику висвітлено основи виробничо-господарської діяльності підприємства в умовах розвинутої ринкової економіки; розглянуто основи операційної, маркетингової, економічної та фінансової діяльності підприємства у їхній тісній взаємодії відповідно до концепції маркетингового менеджменту. Особливу увагу приділено показникам оцінювання економічної ефективності використання окремих виробничих ресурсів та резервам підвищення ефективності діяльності підприємства. Навчальний посібник орієнтований на студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, зокрема спеціальностей «Маркетинг» та «Менеджмент», а також на аспірантів і фахівців з маркетингу й менеджменту, які зможуть у подальшому ухвалювати кваліфіковані рішення в різних сферах практичної діяльності підприємства.
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Економіка підприємства
виртуальный просмотр - книги сентябрь 2019
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : посібники для викладання, навчання та практичної підготовки - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі
1680606 ОФ
195 23493
Економіка підприємства : навч. посіб. / Нац. ун-т "Києво-Могилянська акад."; уклад.: Н. В. Романченко [та ін.]. – Київ : НаУКМА, 2018. – 303 с. : табл., рис.
Бібліогр.: с. 299-302 (51 назва).
ISBN 978-617-7668-02-1.
У навчальному посібнику висвітлено основи виробничо-господарської діяльності підприємства в умовах розвинутої ринкової економіки; розглянуто основи операційної, маркетингової, економічної та фінансової діяльності підприємства у їхній тісній взаємодії відповідно до концепції маркетингового менеджменту. Особливу увагу приділено показникам оцінювання економічної ефективності використання окремих виробничих ресурсів та резервам підвищення ефективності діяльності підприємства. Навчальний посібник орієнтований на студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, зокрема спеціальностей «Маркетинг» та «Менеджмент», а також на аспірантів і фахівців з маркетингу й менеджменту, які зможуть у подальшому ухвалювати кваліфіковані рішення в різних сферах практичної діяльності підприємства.
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Економіка підприємства
виртуальный просмотр - книги сентябрь 2019
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : посібники для викладання, навчання та практичної підготовки - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі
1680606 ОФ