- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Тардаскіна, Тетяна Миколаївна - Визначення маркетингової стратегії оператора телекомунікацій ПАТ "Укртелеком"
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Тардаскіна, Тетяна Миколаївна
Економіка. Фінанси. Право . - № 6/3: Визначення маркетингової стратегії оператора телекомунікацій ПАТ "Укртелеком"
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Тардаскіна, Тетяна Миколаївна
Економіка. Фінанси. Право . - № 6/3: Визначення маркетингової стратегії оператора телекомунікацій ПАТ "Укртелеком"
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Тардаскіна, Тетяна Миколаївна.
Визначення маркетингової стратегії оператора телекомунікацій ПАТ "Укртелеком" [Электронный ресурс] / Т. М. Тардаскіна, А. С. Душина, М. П. Манько // Економіка. Фінанси. Право : щоміс. інформ.-аналітичний журн. / АФ "Аналітик". – Київ, 2000. - Економіка. Фінанси. Право . - № 6/3. – 2018. – С. 20-25.
Тардаскіна, Тетяна Миколаївна.
Визначення маркетингової стратегії оператора телекомунікацій ПАТ "Укртелеком" [Электронный ресурс] / Т. М. Тардаскіна, А. С. Душина, М. П. Манько // Економіка. Фінанси. Право : щоміс. інформ.-аналітичний журн. / АФ "Аналітик". – Київ, 2000. - Економіка. Фінанси. Право . - № 6/3. – 2018. – С. 20-25.