- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Мандич, О. В. - Маркетинг в агробізнесі: необхідність формування практичних моделей
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Мандич, О. В.
Вісник Сумського нац. аграрного університету: сер.: Економіка і менеджмент . - Вип. 6 (76): Маркетинг в агробізнесі: необхідність формування практичних моделей
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Мандич, О. В.
Вісник Сумського нац. аграрного університету: сер.: Економіка і менеджмент . - Вип. 6 (76): Маркетинг в агробізнесі: необхідність формування практичних моделей
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Мандич, О. В.
Маркетинг в агробізнесі: необхідність формування практичних моделей [Электронный ресурс] / О. В. Мандич // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія: Економіка і менеджмент : наук. журн. / Сумський нац. аграрний ун-т; гол. ред.: В. І. Ладика. – Суми, 2015. - Вісник Сумського нац. аграрного університету: сер.: Економіка і менеджмент . - Вип. 6 (76). – 2018. – С. 77-80.
Мандич, О. В.
Маркетинг в агробізнесі: необхідність формування практичних моделей [Электронный ресурс] / О. В. Мандич // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія: Економіка і менеджмент : наук. журн. / Сумський нац. аграрний ун-т; гол. ред.: В. І. Ладика. – Суми, 2015. - Вісник Сумського нац. аграрного університету: сер.: Економіка і менеджмент . - Вип. 6 (76). – 2018. – С. 77-80.