- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Вихрущ, Віра Олександрівна - Діагностика формування рефлексивної компетентності вчителя початкової школи: порівняльний аналіз
Нет экз.
Статья
Автор: Вихрущ, Віра Олександрівна
Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка: Діагностика формування рефлексивної компетентності вчителя початкової школи: порівняльний аналіз
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Вихрущ, Віра Олександрівна
Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка: Діагностика формування рефлексивної компетентності вчителя початкової школи: порівняльний аналіз
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Вихрущ, Віра Олександрівна.
Діагностика формування рефлексивної компетентності вчителя початкової школи: порівняльний аналіз / В. О. Вихрущ // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. – 2018. – № 1 (20). – С. 134-138.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : основні види, принципи освіти : організація навчання, виховання : професійна спрямованість вчителя
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : основні види, принципи освіти : загальна теорія виховання та освіти, принципи педагогічної діяльності, практична педагогіка
Вихрущ, Віра Олександрівна.
Діагностика формування рефлексивної компетентності вчителя початкової школи: порівняльний аналіз / В. О. Вихрущ // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. – 2018. – № 1 (20). – С. 134-138.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : основні види, принципи освіти : організація навчання, виховання : професійна спрямованість вчителя
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : основні види, принципи освіти : загальна теорія виховання та освіти, принципи педагогічної діяльності, практична педагогіка