- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Панченко, Н. Г. - Формування корпоративного іміджу залізничної компанії у контексті реалізації політики соціальної ...
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Панченко, Н. Г.
Інфраструктура ринку . - Вип.25: Формування корпоративного іміджу залізничної компанії у контексті реалізації політики соціальної ...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Панченко, Н. Г.
Інфраструктура ринку . - Вип.25: Формування корпоративного іміджу залізничної компанії у контексті реалізації політики соціальної ...
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Панченко, Н. Г.
Формування корпоративного іміджу залізничної компанії у контексті реалізації політики соціальної відповідальності [Электронный ресурс] / Н. Г. Панченко // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку . - Вип.25. – 2018. – С. 122-127.
Панченко, Н. Г.
Формування корпоративного іміджу залізничної компанії у контексті реалізації політики соціальної відповідальності [Электронный ресурс] / Н. Г. Панченко // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку . - Вип.25. – 2018. – С. 122-127.