- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ложачевська, Олена Михайлівна - Використання сучасних видів реклами як елементів системи маркетингових комунікацій
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Ложачевська, Олена Михайлівна
Інфраструктура ринку . - Вип.25: Використання сучасних видів реклами як елементів системи маркетингових комунікацій
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ложачевська, Олена Михайлівна
Інфраструктура ринку . - Вип.25: Використання сучасних видів реклами як елементів системи маркетингових комунікацій
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Ложачевська, Олена Михайлівна.
Використання сучасних видів реклами як елементів системи маркетингових комунікацій [Электронный ресурс] / О. М. Ложачевська, Ю. В. Леончук // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку . - Вип.25. – 2018. – С. 344-348.
Ложачевська, Олена Михайлівна.
Використання сучасних видів реклами як елементів системи маркетингових комунікацій [Электронный ресурс] / О. М. Ложачевська, Ю. В. Леончук // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку . - Вип.25. – 2018. – С. 344-348.