- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Піскун, Д. Н. - Взаємодія складників системи маркетингового управління підприємством
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Піскун, Д. Н.
Інфраструктура ринку . - Вип.25: Взаємодія складників системи маркетингового управління підприємством
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Піскун, Д. Н.
Інфраструктура ринку . - Вип.25: Взаємодія складників системи маркетингового управління підприємством
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Піскун, Д. Н.
Взаємодія складників системи маркетингового управління підприємством [Электронный ресурс] / Д. Н. Піскун // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку . - Вип.25. – 2018. – С. 407-411.
Піскун, Д. Н.
Взаємодія складників системи маркетингового управління підприємством [Электронный ресурс] / Д. Н. Піскун // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку . - Вип.25. – 2018. – С. 407-411.