- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Соколова, Юлія Олександрівна - Удосконалення маркетингової стратегії телекомпанії інструментами маркетингового менеджменту
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Соколова, Юлія Олександрівна
Інфраструктура ринку . - Вип.25: Удосконалення маркетингової стратегії телекомпанії інструментами маркетингового менеджменту
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Соколова, Юлія Олександрівна
Інфраструктура ринку . - Вип.25: Удосконалення маркетингової стратегії телекомпанії інструментами маркетингового менеджменту
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Соколова, Юлія Олександрівна.
Удосконалення маркетингової стратегії телекомпанії інструментами маркетингового менеджменту [Электронный ресурс] / Ю. О. Соколова, А. В. Чеховська // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку . - Вип.25. – 2018. – С. 448-453.
Соколова, Юлія Олександрівна.
Удосконалення маркетингової стратегії телекомпанії інструментами маркетингового менеджменту [Электронный ресурс] / Ю. О. Соколова, А. В. Чеховська // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку . - Вип.25. – 2018. – С. 448-453.