- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Соколюк, К. Ю. - Позиціонування товару як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Соколюк, К. Ю.
Інфраструктура ринку . - Вип.25: Позиціонування товару як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Соколюк, К. Ю.
Інфраструктура ринку . - Вип.25: Позиціонування товару як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Соколюк, К. Ю.
Позиціонування товару як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку [Электронный ресурс] / К. Ю. Соколюк, В. Кучер // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку . - Вип.25. – 2018. – С. 455-459.
Соколюк, К. Ю.
Позиціонування товару як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку [Электронный ресурс] / К. Ю. Соколюк, В. Кучер // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку . - Вип.25. – 2018. – С. 455-459.