- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Середницька, Л. П. - Мерчандайзинг як ефективний інструмент впливу на поведінку споживачів
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Середницька, Л. П.
Інфраструктура ринку . - Вип.25: Мерчандайзинг як ефективний інструмент впливу на поведінку споживачів
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Середницька, Л. П.
Інфраструктура ринку . - Вип.25: Мерчандайзинг як ефективний інструмент впливу на поведінку споживачів
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Середницька, Л. П.
Мерчандайзинг як ефективний інструмент впливу на поведінку споживачів [Электронный ресурс] / Л. П. Середницька, С. М. Чорноконь // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку . - Вип.25. – 2018. – С. 556-561.
Середницька, Л. П.
Мерчандайзинг як ефективний інструмент впливу на поведінку споживачів [Электронный ресурс] / Л. П. Середницька, С. М. Чорноконь // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку . - Вип.25. – 2018. – С. 556-561.