- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Костюченко, Т. І. - Необхідність брендингу в умовах нової економіки
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Костюченко, Т. І.
Науковий вісник: Фінанси, банки, інвестиції . - № 1: Необхідність брендингу в умовах нової економіки
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Костюченко, Т. І.
Науковий вісник: Фінанси, банки, інвестиції . - № 1: Необхідність брендингу в умовах нової економіки
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Костюченко, Т. І.
Необхідність брендингу в умовах нової економіки [Электронный ресурс] / Т. І. Костюченко // Науковий вісник: Фінанси, банки, інвестиції : наук.-практ. журн. / Таврійський нац. ун-т ім. В. І. Вернадського; гол. ред. Ю. М. Воробйов. – Сімферополь : ДІАЙПІ, 2008. - Науковий вісник: Фінанси, банки, інвестиції . - № 1. – 2014. – С. 131-134.
Костюченко, Т. І.
Необхідність брендингу в умовах нової економіки [Электронный ресурс] / Т. І. Костюченко // Науковий вісник: Фінанси, банки, інвестиції : наук.-практ. журн. / Таврійський нац. ун-т ім. В. І. Вернадського; гол. ред. Ю. М. Воробйов. – Сімферополь : ДІАЙПІ, 2008. - Науковий вісник: Фінанси, банки, інвестиції . - № 1. – 2014. – С. 131-134.