- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Копань, Т. М. - Вибір маркетингових комунікацій підприємств сфери зв'язку та інформатизації у процесі підвищення ...
Нет экз.
Статья
Автор: Копань, Т. М.
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Вибір маркетингових комунікацій підприємств сфери зв'язку та інформатизації у процесі підвищення ...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Копань, Т. М.
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Вибір маркетингових комунікацій підприємств сфери зв'язку та інформатизації у процесі підвищення ...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Копань, Т. М.
Вибір маркетингових комунікацій підприємств сфери зв'язку та інформатизації у процесі підвищення їх конкурентоспроможності / Т. М. Копань // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2019. – Т.18, вип. 1 (41). – С. 153-168 : табл., рис.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка транспорту та зв’язку, економічні аспекти засобів зв’язку, транспортна політика
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : сприяння збуту : створення ринку попиту на товар, конкурентна боротьба
Копань, Т. М.
Вибір маркетингових комунікацій підприємств сфери зв'язку та інформатизації у процесі підвищення їх конкурентоспроможності / Т. М. Копань // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2019. – Т.18, вип. 1 (41). – С. 153-168 : табл., рис.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка транспорту та зв’язку, економічні аспекти засобів зв’язку, транспортна політика
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : сприяння збуту : створення ринку попиту на товар, конкурентна боротьба