- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Андрєєва, Наталя Миколаївна - Маркетинговий аудит підприємства: методичні аспекти уніфікації процедури стратегування та оцінки ...
Нет экз.
Статья
Автор: Андрєєва, Наталя Миколаївна
Вісник соціально-економічних досліджень: Маркетинговий аудит підприємства: методичні аспекти уніфікації процедури стратегування та оцінки ...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Андрєєва, Наталя Миколаївна
Вісник соціально-економічних досліджень: Маркетинговий аудит підприємства: методичні аспекти уніфікації процедури стратегування та оцінки ...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Андрєєва, Наталя Миколаївна.
Маркетинговий аудит підприємства: методичні аспекти уніфікації процедури стратегування та оцінки ефективності / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2018. – № 1 (65). – С. 70-78.
Андрєєва, Наталя Миколаївна.
Маркетинговий аудит підприємства: методичні аспекти уніфікації процедури стратегування та оцінки ефективності / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2018. – № 1 (65). – С. 70-78.