- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Глушкова, Тетяна Вікторівна - Інтерактивна реклама як засіб взаємодії зі споживачем
Нет экз.
Статья
Автор: Глушкова, Тетяна Вікторівна
Наукові записки Інституту журналістики: Інтерактивна реклама як засіб взаємодії зі споживачем
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Глушкова, Тетяна Вікторівна
Наукові записки Інституту журналістики: Інтерактивна реклама як засіб взаємодії зі споживачем
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Глушкова, Тетяна Вікторівна.
Інтерактивна реклама як засіб взаємодії зі споживачем / Т. В. Глушкова // Наукові записки Інституту журналістики. – 2014. – Т.56: липень-вересень. – С. 89-93.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
Глушкова, Тетяна Вікторівна.
Інтерактивна реклама як засіб взаємодії зі споживачем / Т. В. Глушкова // Наукові записки Інституту журналістики. – 2014. – Т.56: липень-вересень. – С. 89-93.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)