- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Лобойко, Тетяна Володимирівна - Проблема усвідомлення актуальних соціальних проблем українською молоддю на прикладах створеної ни...
Нет экз.
Статья
Автор: Лобойко, Тетяна Володимирівна
Наукові записки Інституту журналістики: Проблема усвідомлення актуальних соціальних проблем українською молоддю на прикладах створеної ни...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Лобойко, Тетяна Володимирівна
Наукові записки Інституту журналістики: Проблема усвідомлення актуальних соціальних проблем українською молоддю на прикладах створеної ни...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Лобойко, Тетяна Володимирівна.
Проблема усвідомлення актуальних соціальних проблем українською молоддю на прикладах створеної ними соціальної реклами / Т. В. Лобойко // Наукові записки Інституту журналістики. – 2014. – Т.56: липень-вересень. – С. 103-106.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія
Предметні рубрики = ВИЗНАЧНИК ОСІБ ТА ОСОБИСТИХ ХАРАКТЕРИСТИК, ОСОБИ ЗАГАЛОМ : особи за віком або віковими групами : дорослі : дорослі молодого віку, особи у розквіті сил
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : ідеї та їхня реалізація : встановлення цілей
Лобойко, Тетяна Володимирівна.
Проблема усвідомлення актуальних соціальних проблем українською молоддю на прикладах створеної ними соціальної реклами / Т. В. Лобойко // Наукові записки Інституту журналістики. – 2014. – Т.56: липень-вересень. – С. 103-106.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія
Предметні рубрики = ВИЗНАЧНИК ОСІБ ТА ОСОБИСТИХ ХАРАКТЕРИСТИК, ОСОБИ ЗАГАЛОМ : особи за віком або віковими групами : дорослі : дорослі молодого віку, особи у розквіті сил
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : ідеї та їхня реалізація : встановлення цілей