- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Соколовська, Зоя Миколаївна - Моделювання рекламної стратегії підприємств на ринку фармацевтичної продукції
Нет экз.
Статья
Автор: Соколовська, Зоя Миколаївна
Вісник соціально-економічних досліджень: Моделювання рекламної стратегії підприємств на ринку фармацевтичної продукції
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Соколовська, Зоя Миколаївна
Вісник соціально-економічних досліджень: Моделювання рекламної стратегії підприємств на ринку фармацевтичної продукції
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Соколовська, Зоя Миколаївна.
Моделювання рекламної стратегії підприємств на ринку фармацевтичної продукції / З. М. Соколовська, І. В. Капустян // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2018. – № 1 (65). – С. 217-226.
Соколовська, Зоя Миколаївна.
Моделювання рекламної стратегії підприємств на ринку фармацевтичної продукції / З. М. Соколовська, І. В. Капустян // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2018. – № 1 (65). – С. 217-226.