- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Буняк, Наталія Миколаївна - Маркетинг та екологія: концепція взаємодії
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Буняк, Наталія Миколаївна
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.): Маркетинг та екологія: концепція взаємодії
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Буняк, Наталія Миколаївна
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.): Маркетинг та екологія: концепція взаємодії
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Буняк, Наталія Миколаївна.
Маркетинг та екологія: концепція взаємодії / Н. М. Буняк // "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів)
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.) / "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів); відп. ред. Є. В. Крикавський; Нац. ун-т "Львівська політехніка" [та ін.]. – Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2002. – с. 38-39.
Буняк, Наталія Миколаївна.
Маркетинг та екологія: концепція взаємодії / Н. М. Буняк // "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів)
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.) / "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів); відп. ред. Є. В. Крикавський; Нац. ун-т "Львівська політехніка" [та ін.]. – Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2002. – с. 38-39.