- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Гірченко, Тетяна Дмитрівна - Планування маркетингу як засіб реалізації стратегії розвитку підприємства
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Гірченко, Тетяна Дмитрівна
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.): Планування маркетингу як засіб реалізації стратегії розвитку підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Гірченко, Тетяна Дмитрівна
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.): Планування маркетингу як засіб реалізації стратегії розвитку підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Гірченко, Тетяна Дмитрівна.
Планування маркетингу як засіб реалізації стратегії розвитку підприємства / Т. Д. Гірченко, О. І. Білик // "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів)
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.) / "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів); відп. ред. Є. В. Крикавський; Нац. ун-т "Львівська політехніка" [та ін.]. – Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2002. – с. 70-71.
Гірченко, Тетяна Дмитрівна.
Планування маркетингу як засіб реалізації стратегії розвитку підприємства / Т. Д. Гірченко, О. І. Білик // "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів)
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.) / "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів); відп. ред. Є. В. Крикавський; Нац. ун-т "Львівська політехніка" [та ін.]. – Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2002. – с. 70-71.