- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Заруба, Віктор Яковлевич - Стратегічний маркетинговий підхід до формування напрямків розробки нових товарів
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Заруба, Віктор Яковлевич
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.): Стратегічний маркетинговий підхід до формування напрямків розробки нових товарів
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Заруба, Віктор Яковлевич
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.): Стратегічний маркетинговий підхід до формування напрямків розробки нових товарів
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Заруба, Віктор Яковлевич.
Стратегічний маркетинговий підхід до формування напрямків розробки нових товарів / В. Я. Заруба // "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів)
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.) / "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів); відп. ред. Є. В. Крикавський; Нац. ун-т "Львівська політехніка" [та ін.]. – Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2002. – с. 128-129.
Заруба, Віктор Яковлевич.
Стратегічний маркетинговий підхід до формування напрямків розробки нових товарів / В. Я. Заруба // "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів)
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.) / "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів); відп. ред. Є. В. Крикавський; Нац. ун-т "Львівська політехніка" [та ін.]. – Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2002. – с. 128-129.