- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Гуменна, Олександра Віталіївна - Методологія визначення ставлення споживачів до фірм-продавців на ринку
Нет экз.
Статья
Автор: Гуменна, Олександра Віталіївна
Наукові записки національного університету "Києво-Могилянська академія": Методологія визначення ставлення споживачів до фірм-продавців на ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Гуменна, Олександра Віталіївна
Наукові записки національного університету "Києво-Могилянська академія": Методологія визначення ставлення споживачів до фірм-продавців на ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Гуменна, Олександра Віталіївна.
Методологія визначення ставлення споживачів до фірм-продавців на ринку / О. В. Гуменна, Л. В. Пан // Наукові записки національного університету "Києво-Могилянська академія". – 2017. – Т. 2, вип. 1: Економічні науки. – С. 30-33.
Гуменна, Олександра Віталіївна.
Методологія визначення ставлення споживачів до фірм-продавців на ринку / О. В. Гуменна, Л. В. Пан // Наукові записки національного університету "Києво-Могилянська академія". – 2017. – Т. 2, вип. 1: Економічні науки. – С. 30-33.