- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ковшова, Ірина Олегівна - Наукові підходи до визначення маркетингового менеджменту
Нет экз.
Статья
Автор: Ковшова, Ірина Олегівна
Наукові записки національного університету "Києво-Могилянська академія": Наукові підходи до визначення маркетингового менеджменту
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ковшова, Ірина Олегівна
Наукові записки національного університету "Києво-Могилянська академія": Наукові підходи до визначення маркетингового менеджменту
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ковшова, Ірина Олегівна.
Наукові підходи до визначення маркетингового менеджменту / І. О. Ковшова // Наукові записки національного університету "Києво-Могилянська академія". – 2017. – Т. 2, вип. 1: Економічні науки. – С. 69-74.
Ковшова, Ірина Олегівна.
Наукові підходи до визначення маркетингового менеджменту / І. О. Ковшова // Наукові записки національного університету "Києво-Могилянська академія". – 2017. – Т. 2, вип. 1: Економічні науки. – С. 69-74.