- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Мова, В. В. - Метод формування маркетингових стратегій підприємств навтогазового комплексу
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Мова, В. В.
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.): Метод формування маркетингових стратегій підприємств навтогазового комплексу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Мова, В. В.
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.): Метод формування маркетингових стратегій підприємств навтогазового комплексу
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Мова, В. В.
Метод формування маркетингових стратегій підприємств навтогазового комплексу / В. В. Мова, Ю. П. Колбушкін // "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів)
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.) / "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів); відп. ред. Є. В. Крикавський; Нац. ун-т "Львівська політехніка" [та ін.]. – Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2002. – с. 249.
Мова, В. В.
Метод формування маркетингових стратегій підприємств навтогазового комплексу / В. В. Мова, Ю. П. Колбушкін // "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів)
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.) / "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів); відп. ред. Є. В. Крикавський; Нац. ун-т "Львівська політехніка" [та ін.]. – Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2002. – с. 249.