- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Мороз, Л. А. - Тенденції розвитку українського ринку реклами
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Мороз, Л. А.
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.): Тенденції розвитку українського ринку реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Мороз, Л. А.
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.): Тенденції розвитку українського ринку реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Мороз, Л. А.
Тенденції розвитку українського ринку реклами / Л. А. Мороз, М. М. Стецина // "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів)
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.) / "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів); відп. ред. Є. В. Крикавський; Нац. ун-т "Львівська політехніка" [та ін.]. – Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2002. – с. 255-257.
Мороз, Л. А.
Тенденції розвитку українського ринку реклами / Л. А. Мороз, М. М. Стецина // "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів)
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.) / "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів); відп. ред. Є. В. Крикавський; Нац. ун-т "Львівська політехніка" [та ін.]. – Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2002. – с. 255-257.