- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Пащук, Ольга Вікторівна - Скарги як чинник оздоровлення бізнесу України
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Пащук, Ольга Вікторівна
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.): Скарги як чинник оздоровлення бізнесу України
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Пащук, Ольга Вікторівна
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.): Скарги як чинник оздоровлення бізнесу України
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Пащук, Ольга Вікторівна.
Скарги як чинник оздоровлення бізнесу України / О. В. Пащук // "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів)
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.) / "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів); відп. ред. Є. В. Крикавський; Нац. ун-т "Львівська політехніка" [та ін.]. – Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2002. – с. 289-290.
Пащук, Ольга Вікторівна.
Скарги як чинник оздоровлення бізнесу України / О. В. Пащук // "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів)
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.) / "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів); відп. ред. Є. В. Крикавський; Нац. ун-т "Львівська політехніка" [та ін.]. – Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2002. – с. 289-290.