- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Примак, Тетяна Олександрівна - Методологічні основи оцінювання ефективності маркетингових комунікацій
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Примак, Тетяна Олександрівна
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.): Методологічні основи оцінювання ефективності маркетингових комунікацій
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Примак, Тетяна Олександрівна
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.): Методологічні основи оцінювання ефективності маркетингових комунікацій
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Примак, Тетяна Олександрівна.
Методологічні основи оцінювання ефективності маркетингових комунікацій / Т. О. Примак // "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів)
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.) / "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів); відп. ред. Є. В. Крикавський; Нац. ун-т "Львівська політехніка" [та ін.]. – Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2002. – с. 310-311.
Примак, Тетяна Олександрівна.
Методологічні основи оцінювання ефективності маркетингових комунікацій / Т. О. Примак // "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів)
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.) / "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів); відп. ред. Є. В. Крикавський; Нац. ун-т "Львівська політехніка" [та ін.]. – Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2002. – с. 310-311.