- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Пулина, Т. В. - Использование маркетинговой концепции в реализации инновационного потенциала предприятия
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Пулина, Т. В.
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.): Использование маркетинговой концепции в реализации инновационного потенциала предприятия
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Пулина, Т. В.
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.): Использование маркетинговой концепции в реализации инновационного потенциала предприятия
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Пулина, Т. В.
Использование маркетинговой концепции в реализации инновационного потенциала предприятия / Т. В. Пулина // "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів)
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.) / "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів); відп. ред. Є. В. Крикавський; Нац. ун-т "Львівська політехніка" [та ін.]. – Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2002. – с. 317-318.
Пулина, Т. В.
Использование маркетинговой концепции в реализации инновационного потенциала предприятия / Т. В. Пулина // "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів)
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.) / "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів); відп. ред. Є. В. Крикавський; Нац. ун-т "Львівська політехніка" [та ін.]. – Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2002. – с. 317-318.