- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Садченко, Олена Василівна - Холістичний маркетинг як стратегія бізнесу, що реалізується на принципах сталого розвитку
Электронный ресурс
Автор: Садченко, Олена Василівна
Холістичний маркетинг як стратегія бізнесу, що реалізується на принципах сталого розвитку
2019 г.
ISBN отсутствует
Автор: Садченко, Олена Василівна
Холістичний маркетинг як стратегія бізнесу, що реалізується на принципах сталого розвитку
2019 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЭР
Садченко, Олена Василівна.
Холістичний маркетинг як стратегія бізнесу, що реалізується на принципах сталого розвитку [Електронний ресурс] / О. В. Садченко, Ю. В. Робул. – Маріуполь; Київ; Бельско-Бяла, 2019. – С. 74-77.
Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/25352, вільний (дата звернення: 01-10-2019) . – Окр. відб.: Публічне управління для сталого розвитку: виклики та перспективи на національному та місцевому рівнях: ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Маріуполь [та ін.], 7-8 трав. 2019 р.).
Ключевые слова = устойчивое развитие
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Ключевые слова = холистическая концепция маркетинга
ОФ - 1 экз.
ЭР
Садченко, Олена Василівна.
Холістичний маркетинг як стратегія бізнесу, що реалізується на принципах сталого розвитку [Електронний ресурс] / О. В. Садченко, Ю. В. Робул. – Маріуполь; Київ; Бельско-Бяла, 2019. – С. 74-77.
Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/25352, вільний (дата звернення: 01-10-2019) . – Окр. відб.: Публічне управління для сталого розвитку: виклики та перспективи на національному та місцевому рівнях: ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Маріуполь [та ін.], 7-8 трав. 2019 р.).
Ключевые слова = устойчивое развитие
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Ключевые слова = холистическая концепция маркетинга
ОФ - 1 экз.