- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Закалик, Галина Михайлівна - Психологія інновацій та реклами
Книга
Автор: Закалик, Галина Михайлівна
Психологія інновацій та реклами : навч. посіб.
Издательство: Вид-во Львів. політехніки, 2019 г.
ISBN 978-966-941-317-8
Автор: Закалик, Галина Михайлівна
Психологія інновацій та реклами : навч. посіб.
Издательство: Вид-во Львів. політехніки, 2019 г.
ISBN 978-966-941-317-8
Книга
14 8106
Закалик, Галина Михайлівна.
Психологія інновацій та реклами : навч. посіб. / Г. М. Закалик, Н. В. Партико; Нац. ун-т "Львівська політехніка". – Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2019. – 246 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с. 228-241 (204 назви).
ISBN 978-966-941-317-8.
Висвітлено психологію інновацій, проблеми психологічного сприйняття нововведень у суспільстві, форми та методи управління інноваційною діяльністю; викладено теоретичні аспекти психології реклами, зокрема радіореклами тощо. Для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 053 “Психологія”, а також для аспірантів, викладачів та широкого кола читачів, котрим потрібні у роботі соціально-психологічні знання щодо інновацій та реклами.
Дисциплины = Гуманітарні науки : Базовый : Психологія реклами
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : підручники, навчальні посібники для університетів - реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : посібники для викладання, навчання та практичної підготовки - економіка в цілому : навчальні посібники, підручники для студентів - економіка в цілому : підручники та навчальні посібники для університетів, ВНЗ - економіка в цілому
виртуальный просмотр - книги октябрь 2019
Ключевые слова = управление инновационными процессами
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : управлінська діяльність : організаційна поведінка, психологія управління, психологія менеджмента : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - психологія управління, психологія менеджмента : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - психологія управління, психологія менеджмента
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : психологія реклами
1681548 ОФ
14 8106
Закалик, Галина Михайлівна.
Психологія інновацій та реклами : навч. посіб. / Г. М. Закалик, Н. В. Партико; Нац. ун-т "Львівська політехніка". – Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2019. – 246 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с. 228-241 (204 назви).
ISBN 978-966-941-317-8.
Висвітлено психологію інновацій, проблеми психологічного сприйняття нововведень у суспільстві, форми та методи управління інноваційною діяльністю; викладено теоретичні аспекти психології реклами, зокрема радіореклами тощо. Для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 053 “Психологія”, а також для аспірантів, викладачів та широкого кола читачів, котрим потрібні у роботі соціально-психологічні знання щодо інновацій та реклами.
Дисциплины = Гуманітарні науки : Базовый : Психологія реклами
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : підручники, навчальні посібники для університетів - реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : посібники для викладання, навчання та практичної підготовки - економіка в цілому : навчальні посібники, підручники для студентів - економіка в цілому : підручники та навчальні посібники для університетів, ВНЗ - економіка в цілому
виртуальный просмотр - книги октябрь 2019
Ключевые слова = управление инновационными процессами
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : управлінська діяльність : організаційна поведінка, психологія управління, психологія менеджмента : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - психологія управління, психологія менеджмента : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - психологія управління, психологія менеджмента
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : психологія реклами
1681548 ОФ