- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Брадов, Володимир - Фактори залежності контенту мас-медіа: власність, концентрація, комерціалізація
Нет экз.
Статья
Автор: Брадов, Володимир
Теле- та радіожурналістика: Фактори залежності контенту мас-медіа: власність, концентрація, комерціалізація
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Брадов, Володимир
Теле- та радіожурналістика: Фактори залежності контенту мас-медіа: власність, концентрація, комерціалізація
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Брадов, Володимир.
Фактори залежності контенту мас-медіа: власність, концентрація, комерціалізація / В. Брадов // Теле- та радіожурналістика. – 2019. – Вип.18. – С. 236-244.
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : засоби масової інформації ЗМІ, масова комунікація, комунікаційні дослідження
Брадов, Володимир.
Фактори залежності контенту мас-медіа: власність, концентрація, комерціалізація / В. Брадов // Теле- та радіожурналістика. – 2019. – Вип.18. – С. 236-244.
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : засоби масової інформації ЗМІ, масова комунікація, комунікаційні дослідження