- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Плахта, Дмитро - Мас-медійний чинник у виборчому процесі (уроки президентських виборів у США 2016 року в контексті...
Нет экз.
Статья
Автор: Плахта, Дмитро
Теле- та радіожурналістика: Мас-медійний чинник у виборчому процесі (уроки президентських виборів у США 2016 року в контексті...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Плахта, Дмитро
Теле- та радіожурналістика: Мас-медійний чинник у виборчому процесі (уроки президентських виборів у США 2016 року в контексті...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Плахта, Дмитро.
Мас-медійний чинник у виборчому процесі (уроки президентських виборів у США 2016 року в контексті українських реалій) / Д. Плахта // Теле- та радіожурналістика. – 2019. – Вип.18. – С. 284-291.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : журналистика : журналистика США
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Право. Юриспруденція : державне право, конституційне право, адміністративне право : виборче право, голосування, виборчі системи
Плахта, Дмитро.
Мас-медійний чинник у виборчому процесі (уроки президентських виборів у США 2016 року в контексті українських реалій) / Д. Плахта // Теле- та радіожурналістика. – 2019. – Вип.18. – С. 284-291.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : журналистика : журналистика США
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Право. Юриспруденція : державне право, конституційне право, адміністративне право : виборче право, голосування, виборчі системи