- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Удріс-Бородавко, Наталя Сергіївна - Проектування рекламного образу як складової соціокультурного стану суспільства
Нет экз.
Статья
Автор: Удріс-Бородавко, Наталя Сергіївна
Деміург: ідеї, технології, перспективи дизайну: Проектування рекламного образу як складової соціокультурного стану суспільства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Удріс-Бородавко, Наталя Сергіївна
Деміург: ідеї, технології, перспективи дизайну: Проектування рекламного образу як складової соціокультурного стану суспільства
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Удріс-Бородавко, Наталя Сергіївна.
Проектування рекламного образу як складової соціокультурного стану суспільства / Н. С. Удріс-Бородавко // Деміург: ідеї, технології, перспективи дизайну. – 2018. – Вип. 1. – С.25-41.
Предметні рубрики = МИСТЕЦТВО. ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНЕ МИСТЕЦТВО. ІГРИ. СПОРТ : Графічні мистецтва, графіка : прикладна графіка, рекламна графіка
Удріс-Бородавко, Наталя Сергіївна.
Проектування рекламного образу як складової соціокультурного стану суспільства / Н. С. Удріс-Бородавко // Деміург: ідеї, технології, перспективи дизайну. – 2018. – Вип. 1. – С.25-41.
Предметні рубрики = МИСТЕЦТВО. ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНЕ МИСТЕЦТВО. ІГРИ. СПОРТ : Графічні мистецтва, графіка : прикладна графіка, рекламна графіка