- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Удріс-Бородавко, Наталя Сергіївна - Проектування рекламного образу як складової соціокультурного стану суспільства
Нет экз.
Статья
Автор: Удріс-Бородавко, Наталя Сергіївна
Деміург: ідеї, технології, перспективи дизайну: Проектування рекламного образу як складової соціокультурного стану суспільства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Удріс-Бородавко, Наталя Сергіївна
Деміург: ідеї, технології, перспективи дизайну: Проектування рекламного образу як складової соціокультурного стану суспільства
б.г.
ISBN отсутствует