- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Стеблюк, Н. Ф. - Використання економіко-математичних методів в маркетинговоінноваційних дослідженнях
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Стеблюк, Н. Ф.
Інформаційні технології та моделювання в економіці: Використання економіко-математичних методів в маркетинговоінноваційних дослідженнях
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Стеблюк, Н. Ф.
Інформаційні технології та моделювання в економіці: Використання економіко-математичних методів в маркетинговоінноваційних дослідженнях
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Стеблюк, Н. Ф.
Використання економіко-математичних методів в маркетинговоінноваційних дослідженнях / Н. Ф. Стеблюк, Н. М. Волосова // Інформаційні технології та моделювання в економіці : зб. наук. пр. [Шостої міжнар. наук.-практ. конф.] / Одеський нац. екон. ун-т [та ін.] ; відп. ред. В. М. Соловйов. – Одеса; Черкаси : О. Третяков, 2015. – С. 205-207.
Стеблюк, Н. Ф.
Використання економіко-математичних методів в маркетинговоінноваційних дослідженнях / Н. Ф. Стеблюк, Н. М. Волосова // Інформаційні технології та моделювання в економіці : зб. наук. пр. [Шостої міжнар. наук.-практ. конф.] / Одеський нац. екон. ун-т [та ін.] ; відп. ред. В. М. Соловйов. – Одеса; Черкаси : О. Третяков, 2015. – С. 205-207.