- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Станкевич-Мруз, Анна - Механізм впливу бренду працедавця на зовнішньому рівні
Нет экз.
Статья
Автор: Станкевич-Мруз, Анна
Социальная экономика: Механізм впливу бренду працедавця на зовнішньому рівні
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Станкевич-Мруз, Анна
Социальная экономика: Механізм впливу бренду працедавця на зовнішньому рівні
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Станкевич-Мруз, Анна.
Механізм впливу бренду працедавця на зовнішньому рівні / А. Станкевич-Мруз, Г. С. Зінкевич // Социальная экономика. – 2016. – № 1 (вип.51). – C. 176-182.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг
Станкевич-Мруз, Анна.
Механізм впливу бренду працедавця на зовнішньому рівні / А. Станкевич-Мруз, Г. С. Зінкевич // Социальная экономика. – 2016. – № 1 (вип.51). – C. 176-182.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг