- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Петровська, Оксана Михайлівна - Marketing communications strategies in digital economy.
Нет экз.
Статья
Автор: Петровська, Оксана Михайлівна
Вісник соціально-економічних досліджень: Marketing communications strategies in digital economy.
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Петровська, Оксана Михайлівна
Вісник соціально-економічних досліджень: Marketing communications strategies in digital economy.
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Петровська, Оксана Михайлівна.
Marketing communications strategies in digital economy. / О. М. Петровська, В. А. Гержик // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2018. – № 4 (68). – C. 159-168.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : служба зовнішньої інформації та реклами, паблік рилейшнз (ПР) : стратегія, тактика, здійснення ПР, ідеї, концепції та планування ПР,методика ПР
Петровська, Оксана Михайлівна.
Marketing communications strategies in digital economy. / О. М. Петровська, В. А. Гержик // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2018. – № 4 (68). – C. 159-168.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : служба зовнішньої інформації та реклами, паблік рилейшнз (ПР) : стратегія, тактика, здійснення ПР, ідеї, концепції та планування ПР,методика ПР