- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Піддубна, Вікторія Григорівна - Цифрова трансформація маркетингу банківських інновацій в умовах фінансової нестабільності
Нет экз.
Статья
Автор: Піддубна, Вікторія Григорівна
Вісник соціально-економічних досліджень: Цифрова трансформація маркетингу банківських інновацій в умовах фінансової нестабільності
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Піддубна, Вікторія Григорівна
Вісник соціально-економічних досліджень: Цифрова трансформація маркетингу банківських інновацій в умовах фінансової нестабільності
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Піддубна, Вікторія Григорівна.
Цифрова трансформація маркетингу банківських інновацій в умовах фінансової нестабільності / В. Г. Піддубна // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2018. – № 3 (67). – С. 209-221.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : фінанси : гроші, грошова система, банківська справа, біржі : банківська справа
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
Піддубна, Вікторія Григорівна.
Цифрова трансформація маркетингу банківських інновацій в умовах фінансової нестабільності / В. Г. Піддубна // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2018. – № 3 (67). – С. 209-221.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : фінанси : гроші, грошова система, банківська справа, біржі : банківська справа
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг