- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Скиба, Т. В. - Особливості ноомаркетингу як інноваційної концепції розумного маркетингу
Нет экз.
Статья
Автор: Скиба, Т. В.
Вісник Київського інституту бізнесу та технологій: Особливості ноомаркетингу як інноваційної концепції розумного маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Скиба, Т. В.
Вісник Київського інституту бізнесу та технологій: Особливості ноомаркетингу як інноваційної концепції розумного маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Скиба, Т. В.
Особливості ноомаркетингу як інноваційної концепції розумного маркетингу / Т. В. Скиба // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – 2019. – № 2 (40). – С. 85-88.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Скиба, Т. В.
Особливості ноомаркетингу як інноваційної концепції розумного маркетингу / Т. В. Скиба // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – 2019. – № 2 (40). – С. 85-88.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг