- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Калинин, Александр Юрьевич - Поток клиентов из FACEBOOK и INSTAGRAM. Как зарабатывать с помощью социальных сетей
Книга
Автор: Калинин, Александр Юрьевич
Поток клиентов из FACEBOOK и INSTAGRAM. Как зарабатывать с помощью социальных сетей : настольная кн. для предпринимателей и спец.
Издательство: Астропринт, 2018 г.
ISBN 978-966-927-422-9
Автор: Калинин, Александр Юрьевич
Поток клиентов из FACEBOOK и INSTAGRAM. Как зарабатывать с помощью социальных сетей : настольная кн. для предпринимателей и спец.
Издательство: Астропринт, 2018 г.
ISBN 978-966-927-422-9
Книга
195 23556
Калинин, Александр Юрьевич.
Поток клиентов из FACEBOOK и INSTAGRAM. Как зарабатывать с помощью социальных сетей : настольная кн. для предпринимателей и спец. / А. Ю. Калинин, И. А. Осецимский, А. Аль-Ватар. – Одесса : Астропринт, 2018. – 230 с.
ISBN 978-966-927-422-9.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Ключевые слова = социальные сети
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : внутрішня торгівля : роздрібна торгівля, дрібна торгівля : форми продажу в роздрібній торгівлі : продаж за допомогою пошти, телекомунікацій, електронних засобів, безпосереднє (пряме) замовлення, поштове замовлення
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : майстерність реалізації товарів, торговельні переговори
1682301 ОФ
195 23556
Калинин, Александр Юрьевич.
Поток клиентов из FACEBOOK и INSTAGRAM. Как зарабатывать с помощью социальных сетей : настольная кн. для предпринимателей и спец. / А. Ю. Калинин, И. А. Осецимский, А. Аль-Ватар. – Одесса : Астропринт, 2018. – 230 с.
ISBN 978-966-927-422-9.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Ключевые слова = социальные сети
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : внутрішня торгівля : роздрібна торгівля, дрібна торгівля : форми продажу в роздрібній торгівлі : продаж за допомогою пошти, телекомунікацій, електронних засобів, безпосереднє (пряме) замовлення, поштове замовлення
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : майстерність реалізації товарів, торговельні переговори
1682301 ОФ