- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Василенко, Валерія - Визначення іміджевих маркерів цільової аудиторії як один з етапів формування іміджу закладу вищої...
Нет экз.
Статья
Автор: Василенко, Валерія
Вісник Книжкової палати: Визначення іміджевих маркерів цільової аудиторії як один з етапів формування іміджу закладу вищої...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Василенко, Валерія
Вісник Книжкової палати: Визначення іміджевих маркерів цільової аудиторії як один з етапів формування іміджу закладу вищої...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Василенко, Валерія.
Визначення іміджевих маркерів цільової аудиторії як один з етапів формування іміджу закладу вищої освіти / В. Василенко // Вісник Книжкової палати. – 2019. – №10. – С. 25-29.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : вища освіта, вища школа, підготовка наукових кадрів : політика в галузі вищої освіти, робота в галузі освіти, громадське життя : політика в галузі вищої освіти, планування розвитку освітньої системи : престиж та репутація закладів вищої освіти
Василенко, Валерія.
Визначення іміджевих маркерів цільової аудиторії як один з етапів формування іміджу закладу вищої освіти / В. Василенко // Вісник Книжкової палати. – 2019. – №10. – С. 25-29.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : вища освіта, вища школа, підготовка наукових кадрів : політика в галузі вищої освіти, робота в галузі освіти, громадське життя : політика в галузі вищої освіти, планування розвитку освітньої системи : престиж та репутація закладів вищої освіти