- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Чернова, А. - Прагматичні пресупозиції та імплікатури дискурсу у французькій соціальній рекламі
Нет экз.
Статья
Автор: Чернова, А.
Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Іноземна філологія: Прагматичні пресупозиції та імплікатури дискурсу у французькій соціальній рекламі
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Чернова, А.
Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Іноземна філологія: Прагматичні пресупозиції та імплікатури дискурсу у французькій соціальній рекламі
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Чернова, А.
Прагматичні пресупозиції та імплікатури дискурсу у французькій соціальній рекламі / А. Чернова // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Іноземна філологія. – 2017. – Вип. 1 (50). – С.39-43.
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : мови природні та штучні : індоєвропейські мови : романські мови : французька мова : предметні поля та фасети, аспекти французької мови : загальна теорія знаків щодо мовознавства, семіологія, семіотика - французька мова
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування
Чернова, А.
Прагматичні пресупозиції та імплікатури дискурсу у французькій соціальній рекламі / А. Чернова // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Іноземна філологія. – 2017. – Вип. 1 (50). – С.39-43.
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : мови природні та штучні : індоєвропейські мови : романські мови : французька мова : предметні поля та фасети, аспекти французької мови : загальна теорія знаків щодо мовознавства, семіологія, семіотика - французька мова
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування