- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Воловик, О. П. - Методи залучення споживачів до зворотного зв'язку за правилами віртуального корпоративного дискур...
Нет экз.
Статья
Автор: Воловик, О. П.
Мовні і концептуальні картини світу: Методи залучення споживачів до зворотного зв'язку за правилами віртуального корпоративного дискур...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Воловик, О. П.
Мовні і концептуальні картини світу: Методи залучення споживачів до зворотного зв'язку за правилами віртуального корпоративного дискур...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Воловик, О. П.
Методи залучення споживачів до зворотного зв'язку за правилами віртуального корпоративного дискурсу компанії / О. П. Воловик // Мовні і концептуальні картини світу. – 2017. – Вип.56, ч. 1. – С.104-113.
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : мови природні та штучні : індоєвропейські мови : германські мови : англійська мова : предметні поля та фасети, аспекти англійської мови : лінгвістика тексту, аналіз дискурсу в англійській мові : корпоративний дискурс
Воловик, О. П.
Методи залучення споживачів до зворотного зв'язку за правилами віртуального корпоративного дискурсу компанії / О. П. Воловик // Мовні і концептуальні картини світу. – 2017. – Вип.56, ч. 1. – С.104-113.
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : мови природні та штучні : індоєвропейські мови : германські мови : англійська мова : предметні поля та фасети, аспекти англійської мови : лінгвістика тексту, аналіз дискурсу в англійській мові : корпоративний дискурс