- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Азєєв, Андрій Сергійович - Маркетингові інструменти на ринку інформаційної безпеки
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Азєєв, Андрій Сергійович
Матеріали 74-ї звітної наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І.І. Мечникова (27–29 листоп. 2019 р., м. Одеса): Маркетингові інструменти на ринку інформаційної безпеки
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Азєєв, Андрій Сергійович
Матеріали 74-ї звітної наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І.І. Мечникова (27–29 листоп. 2019 р., м. Одеса): Маркетингові інструменти на ринку інформаційної безпеки
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Азєєв, Андрій Сергійович.
Маркетингові інструменти на ринку інформаційної безпеки / А. С. Азєєв; наук. кер.: М. П. Чайковська // Матеріали 74-ї звітної наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І.І. Мечникова (27–29 листоп. 2019 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. А. В. Смітюх. – Одеса : Фенікс, 2019. – С. 108-111.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Азєєв, Андрій Сергійович.
Маркетингові інструменти на ринку інформаційної безпеки / А. С. Азєєв; наук. кер.: М. П. Чайковська // Матеріали 74-ї звітної наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І.І. Мечникова (27–29 листоп. 2019 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. А. В. Смітюх. – Одеса : Фенікс, 2019. – С. 108-111.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
Ключевые слова = биословарь-экономисты