- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Селезньова, Ольга Олександрівна - Розвиток інструментарію маркетингових комунікацій у контексті розширення послуг підприємств сфери...
Нет экз.
Статья
Автор: Селезньова, Ольга Олександрівна
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Розвиток інструментарію маркетингових комунікацій у контексті розширення послуг підприємств сфери...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Селезньова, Ольга Олександрівна
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Розвиток інструментарію маркетингових комунікацій у контексті розширення послуг підприємств сфери...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Селезньова, Ольга Олександрівна.
Розвиток інструментарію маркетингових комунікацій у контексті розширення послуг підприємств сфери реклами / О. О. Селезньова, Ю. В. Робул, В. В. Шмагіна // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2019. – Т.18, вип. 3 (43). – С. 53-69
Електрон. копія друк. публ. – Режим доступу обмежений, тільки ч/з.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : реклама
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Селезньова, Ольга Олександрівна.
Розвиток інструментарію маркетингових комунікацій у контексті розширення послуг підприємств сфери реклами / О. О. Селезньова, Ю. В. Робул, В. В. Шмагіна // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2019. – Т.18, вип. 3 (43). – С. 53-69
Електрон. копія друк. публ. – Режим доступу обмежений, тільки ч/з.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : реклама
Ключевые слова = биословарь-экономисты