- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Щербак, О. В. - Вербальний профіль адресата в комерційній телерекламі: семіотичній та сугестійний аспекти
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Щербак, О. В.
Одеська лінгвістична школа: класичне і новітнє: Вербальний профіль адресата в комерційній телерекламі: семіотичній та сугестійний аспекти
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Щербак, О. В.
Одеська лінгвістична школа: класичне і новітнє: Вербальний профіль адресата в комерційній телерекламі: семіотичній та сугестійний аспекти
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Щербак, О. В.
Вербальний профіль адресата в комерційній телерекламі: семіотичній та сугестійний аспекти / О. В. Щербак // Одеська лінгвістична школа: класичне і новітнє / О. А. Войцева, О. Ю. Карпенко, Т. Ю. Ковалевська, І. М. Колегаєва, Н. В. Кондратенко, Н. О. Кравченко, Н. В. Кутуза, Є. М. Степанов, С. В. Форманова, Н. Г. Ареф'єва [та ін.]; за заг. ред. Т. Ю. Ковалевської; ОНУ ім. І.І. Мечникова. – Одеса : ПолиПринт, 2019. – С. 369-376.
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : мови природні та штучні : індоєвропейські мови : слов'янські мови : східнослов’янські мови : українська мова : предметні поля, фасети, аспекти української мови : лінгвістика тексту, аналіз дискурсу в українській мові
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : засоби реклами : візуальні засоби реклами
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : учасники зв'язку : приймач, реципієнт, аудиторія
Щербак, О. В.
Вербальний профіль адресата в комерційній телерекламі: семіотичній та сугестійний аспекти / О. В. Щербак // Одеська лінгвістична школа: класичне і новітнє / О. А. Войцева, О. Ю. Карпенко, Т. Ю. Ковалевська, І. М. Колегаєва, Н. В. Кондратенко, Н. О. Кравченко, Н. В. Кутуза, Є. М. Степанов, С. В. Форманова, Н. Г. Ареф'єва [та ін.]; за заг. ред. Т. Ю. Ковалевської; ОНУ ім. І.І. Мечникова. – Одеса : ПолиПринт, 2019. – С. 369-376.
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : мови природні та штучні : індоєвропейські мови : слов'янські мови : східнослов’янські мови : українська мова : предметні поля, фасети, аспекти української мови : лінгвістика тексту, аналіз дискурсу в українській мові
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : засоби реклами : візуальні засоби реклами
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : учасники зв'язку : приймач, реципієнт, аудиторія